Pivacyverklaring Ducosim

Privacyverklaring Ducosim (info@ducosim.nl)

  • Ducosim registreert de volgende gegevens van ieder lid voor de uitvoering van de lidmaatschapsovereenkomst:
    • Naam
    • Adres
    • E-mailadres
    • Voorkeur voor soort spellen
    • Telefoonnummer
    • Bankrekeningnummer voor incasso lidmaatschap
    • Uniek lidmaatschapsnummer
  • De gegevens gebruikt zij voor
    • NAW:
      • Versturen verenigingsblad Spel!
      • Op verzoek: verzenden van ALV stukken
      • Versturen van lidmaatschapskaart
      • Versturen van contributiefactuur
      • Versturen van betalingsherinneringen
      • Voor controle bij gebruikmaking van de veiling of de Bring & Buy -stand
      • Voor controle ingang beurs bij geen lidmaatschapskaart.
      • Naam en woonplaats bij account website aanmaken (alleen als het lid dit aanvraagt).
    • E-mail
      • Verzenden van nieuwsbrief
      • Verzenden van uitnodiging ALV en ALV-stukken
      • Account website aanmaken (alleen als het lid dit aanvraagt).
      • Correspondentie met leden
    • Bankrekeningnummer
      • Voor het innen van de jaarlijkse contributie
      • Voor evt. geld overmaken na acties bij de veiling of Bring & Buy stand
    • Telefoonnummer
      • Incidenteel ledencontact
    • Lidmaatschapsnummer
      • Controle bij ingang Beurzen
      • Controle bij aanmelden Forum Ducosimleden zoeken Ducosimleden op Bordspelmania.eu
      • Verkoop door leden via Bring & Buystand en/of de veiling
      • Naam en woonplaats bij account website aanmaken (alleen als het lid dit aanvraagt).
  • Het ledenbestand met NAW gegevens wordt 4x per jaar geleverd aan de drukker van het verenigingsblad Spel! om deze te verzenden
  • 3 à 4 keer per jaar wordt er een ledenbestand uitgedraaid t.b.v. de controle bij de ingang van Ducosim-beurzen
  • Ducosim houdt verder overzicht bij van leden die zich aangemeld hebben om als vrijwilliger voor Ducosim werkzaamheden te willen verrichten. Het gaat hierbij om naam, e-mailadres en telefoonnummer. Deze gegevens worden gebruikt voor correspondentie over de werkzaamheden.
  • Bestuursleden hebben toegang tot de ledenadministratie als dat op dat moment voor hun functie noodzakelijk is.
  • Bij de nieuwsbrief staat een uitschrijfoptie.
  • Gegevens worden tot 2 jaar bewaard na opzegging lidmaatschap.
  • Lidmaatschapsnummers kunnen gedeeld worden met derden i.v.m. .verenigingsgerelateerde acties.
  • Ieder lid kan op ieder moment zijn of haar geregistreerde gegevens opvragen en eventueel laten wijzigen of verwijderen. Op mogelijke consequenties wordt dit lid gewezen (bijvoorbeeld: geen e-mailadres, geen nieuwsbrief en ALV-stukken of het verwijderen van adres betekent einde lidmaatschap van de vereniging). De secretaris reageert binnen 2 maanden op een dergelijk verzoek.

Bij klachten kunnen klachten worden ingediend bij Autoriteit Persoonsgegevens via www.autoriteitpersoonsgegevens.nl